A Tchibo Budapest Kft. tavaly is növelte árbevételét

A cég múlt évi auditált adatai várhatóan áprilisban lesznek hozzáférhetőek. A Tchibo Budapest Kft. a gazdasági válság és a nehéz piaci körülmények között is folyamatosan és dinamikusan fejlődik. A vállalat 2010-ben 9,4 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 7,7 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest. Az idén a cég árbevétel-növekedése előreláthatólag meghaladja majd a múlt évit – a stagnáló piac ellenére is -, azaz 10 százalék felett lesz, mivel a társaság elindította saját web-áruházát március közepén. A Magyarországon két évtizede jelenlévő cég piacvezető a magyar pörkölt kávé piacon. A vállalat ebben a szegmensben a magyar piac 30 százalékát birtokolja. Ez adja a cég árbevételének döntő – de az ügyvezető által tovább nem pontosított – hányadát. Emellett a vállalatnak van még hét kiskereskedelmi boltja is, továbbá a most megnyílt web-áruház is növeli az árbevételt. A magyarországi web-áruház kialakítására a cég többszázezer eurót költött. Termelést a Tchibo nem tervez Magyarországra hozni, mivel az megoldott – a német családi – vállalkozás német, lengyel és orosz gyáraiban – mondta az ügyvezető igazgató. A cég által közzétett adtatok szerint a Tchibo GmbH 2010-ben realizált teljes árbevétele mintegy 3,4 milliárd euróra rúgott, foglalkoztatottainak száma pedig közel 11.000 fő volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.