Marketingtendert nyert a Young and Rubicam és a Spiritcom

A Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. által az Új Magyarország Vállalkozói Program termékeinek egy éves integrált kommunikációs és marketing feladatainak ellátása kiírt nyílt közbeszerzést. Az eredmény a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A kiírás egy évre és 260 millió forint keretösszegre szólt. Az éves integrált kommunikációs és marketing feladatok ellátása magában foglalja a weboldal fejlesztését, a call center működtetését, a rendezvényszervezést, a direkt marketinget, a kreatív tervezést és nyomdai szolgáltatást, valamint a médiavásárlást is. Miután a keretösszeg adott volt, az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes. Az értékelésnél legnagyobb súllyal a szakmai koncepció esett a latba. A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot a Draft FCB Kft. tette. Ajánlatot tett még az Ogilvy and Mather Reklámügynökség, a Prohome Kft., és a Mindshare Médiaügynökség Kft.