Facebook-on a sertésrajongók

Az AMC egyebek mellett a hagyományos tömegkommunikációs formák, PR- és közösségi médiás eszközöket vonultatott fel a kampányban. A televíziós kampány a korábbi „Válasszunk magyar terméket!” filmre építve nem annyira a magyar sertés minőségére, gasztronómiai értékeire koncentrált, mint inkább a hazai vásárlást ösztönözte azzal, hogy bemutatta: miként járul hozzá a fogyasztó a magyar munkahelyek megőrzéséhez, ha magyar sertéshúst vásárol. A hangsúlyos PR-kampány a női lapokat és a gasztronómiai portálokat célozta meg. Ennek keretében a legfőbb üzenet az volt, hogy a magyar sertéshúst a takarmányok minősége az importhúsok fölé pozícionálja. A mondanivalót mesterszakács, független szakállatorvos, valamint szakértő dietetikus tolmácsolta annak érdekében, hogy eloszlassák a sertéshús fogyasztásával kapcsolatos indokolatlan aggályokat – olvasható a közleményben. A hagyományos tömegkommunikációs formákat és a PR-eszközöket egy markánsabb, jobbára férfiaknak szóló közösségi médiakampány egészítette ki, amelynek középpontjában a „Hentesnél evők baráti köre” elnevezésű Facebook-közösség állt. Az oldal fel kívánja támasztani, meg kívánja erősíteni a hentesnél étkezés hagyományát. A csoporthoz eddig 119 tag csatlakozott, köztük több hentes, ami elegendő alapot jelent ahhoz, hogy a lap önálló életre kelve a kampány lezárulta után is hozzájáruljon a magyar sertéshús fogyasztásának növeléséhez – áll a közleményben.

Vélemény, hozzászólás?