A budapesti szállodák augusztus 1-jéig jelentkezhetnek a BWI-re

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. augusztus 1-jéig várja a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampányhoz csatlakozni kívánó budapesti szállodák jelentkezését – derül ki az MT Zrt. felhívásából.

Az 1 millió euró média-költségvetésű akció 2013 szeptemberében indul és 2014. április 6-ig tart. A nemzeti marketingszervezet az akció koordinátora és főfinanszírozója, s immár nyolcadik alkalommal szervezi meg a BWI-t, amelynek célja Budapest vonzó turisztikai célként való népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése.

A 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett az idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) kínálnak a vendégeknek, ami tavaly is nagy népszerűségnek örvendett, és az elmúlt két kampány sikerének kulcseleme volt.

A BWI-hez az idén is stratégiai partnerként csatlakozik a Szépművészeti Múzeum valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál (BTF), amelyek nemzetközi promócióját összekapcsolják a téli városlátogató csomaggal, így erősítve a kommunikációs lehetőségeket.

A marketingakció már visszaigazolt kiemelt együttműködő partnerei a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, az MT Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. Az előző évhez hasonlóan egyéb turisztikai szolgáltatók is jelezték csatlakozási szándékukat.

Az előző évi BWI keretében minden eddiginél több, 93 455 vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2012. november 1. és 2013. április 7. között Budapesten.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.