Az ország legnagyobb házi borversenye a CBA-val

A CBA üzletlánc 2007-ben – a magyar élelmiszerpiacon elsőként – új ötlettel örvendeztette meg borbarát vásárlóit. Elindította a Vinotéka programot, amelynek keretében kiváló minőségű borokat kínál a vásárlóknak több mint 200 üzletben – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. Hozzátette: a program nem titkolt célja, hogy a kiváló minőséget előállítani képes hazai borászatok piacra jutását is nagymértékben elősegítse. A Vinotéka program nagyon kedvelt a vásárlók körében, amit az is bizonyít, hogy a kezdeményezés beindítása óta a magyar üzletlánc borértékesítése többszörösére emelkedett. A mostani borseregszemle is nagyon szigorú szabályok szerint, vak kóstolással zajlik, amely biztosítja, hogy a 8 bírálóbizottság  kizárólag a beltartalom alapján pontozzon. A szakmai zsűri tagjai nem ismerik, hogy a bor melyik borászatból származik, és azt sem tudják, milyen évjáratú. A CBA versenye a legnagyobb hazai házi borversennyé lépett elő, az idén 767 borminta versenyez, tavaly 550 mintát hasonlítottak össze a bírálók. A borverseny rangját mutatja, hogy az elmúlt évben Schmitt Pál a legjobb eredményekkel végzett tételekből választotta ki a „Magyarország elnökének bora” megtisztelő címet viselő borokat. A verseny eredményeinek értékelését követően az államfő az idén is választ a borok közül.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.