Az első félévben növelte árbevételét a Szentkirályi Ásványvíz Kft.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013. első félévi belföldi árbevétele megközelítette a 4 milliárd forintot, a cég év végére a tavalyi árbevételt 17 százalékkal tervezi növelni – közölte a gazdasági társaság.

A gazdasági társaság 2011-es belföldi értékesítésének nettó árbevétele 5,98 milliárd forint volt, exportból 67 millió forint bevétele származott. A belföldi értékesítés árbevételét 2012-ben 6,82 milliárd forintra tudta növelni a cég, az exportértékesítés pedig közel 100 millió forint volt. Adózás előtti eredménye 2011-ben 26 millió forint volt, amely 2012-ben 79 millió forintra nőtt.

A Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács termelési adatai szerint 2013 első félévében több mint 595 millió liter vizet palackoztak Magyarországon, ennek 13,6 százalékát forgalmazta a Szentkirályi.

A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. A cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját azóta is tartja a márka – áll a cég közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.