Csökkent a Heinz nettó eredménye

A paradicsomszószáról híres amerikai vállalat a második negyedévben 226,1 millió dolláros, azaz részvényenként 70 centes nyereséget ért el, az egy évvel korábbi 240,4 millió dollár, azaz 75 cent után. Az értékesítési bevétel 15 százalékkal 2,85 milliárd dollárra ugrott, ami organikus szinten 3,1 százalékos éves növekedésnek felel meg. Az árfolyamhatásoktól tisztított bevétel 7,7 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban. Elemzők 76 centes részvényenkénti eredményre és 2,79 milliárd dolláros árbevételre számítottak. Részvényenként 9 centes eredménycsökkenést jelentettek a vállalat versenyképességének javítását célzó intézkedésekhez kapcsolódó tételek. Az észak-amerikai kiskereskedelmi értékesítések 1,7 százalékkal nőttek, a nettó árak 1,7 százalékos emelkedése és az értékesítési volumen 3,1 százalékos csökkenése mellett. Európában 17 százalékkal nőtt éves szinten az árbevétel: itt a 2,7 százalékos nettó árdrágulás ellenére 2,2 százalékkal nőtt az értékesítési volumen. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben 20 százalékkal nőtt az árbevétel a regionális értékesítések 0,7 százalékos csökkenése és az 1,7 százalékos nettó áremelkedés mellett.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.