Mennyiségben és értékben is piacvezető a Szentkirályi

Az ACNielsen adatai alapján 2012-ben a hazai kiskereskedelmi ásványvízpiac az összesített vízpiaci mozgások szerint mennyiségben 2%-ot, értékben 6,2%-ot növekedett az előző évhez képest.

A prémium márkatermékeket gyártó vállalatok között tavaly mennyiségben és értékben is – a piackutató cég kumulált vízpiaci adatai alapján* – piacvezető a Szentkirályi Ásványvíz Kft., amely összesen 6,9 milliárd forint árbevételt realizálva 14,5 százalékos növekedést tudott elérni 2011-hez képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013-ban a tavalyi árbevételét 15 százalékkal tervezi növelni.

Stratégiai megállapodást kötött a Vidékfejlesztési Minisztérium a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-vel, az erről szóló dokumentumot Dr. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter adta át tegnap délután, ünnepélyes keretek között a minisztériumban Balogh Leventének, a cég tulajdonos-ügyvezetőjének. Ezzel a kezdeményezéssel a minisztérium elismeri a Szentkirályi élelmiszeriparban betöltött fontos szerepét, valamint közös célul tűzték ki az össztársadalmi érdekek előmozdítását.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.