Nőtt a Borsodi Sörgyár adózás előtti eredménye tavaly

A társaság nehéz gazdasági körülmények – a piac szűkülése és a vásárlóerő csökkenése – ellenére érte el az adózás előtti eredmény növekedését – húzta alá az igazgató. A tavalyi 40,6 milliárd forintos árbevétel mintegy 6 százalékkal volt kisebb az előző évinél, amit a Borsodinál egyértelműen a gazdasági válság hatásának tulajdonítanak. A cég piaci részesedése a belföldön – hasonló versenytársaiéhoz – 30 százalék körül mozog. A Borsodi továbbra is a legnagyobb mennyiségben értékesített sör Magyarországon – állítják a vállaltnál. A társaság kiemelt hangsúlyt fektetett a múlt évben a társadalmi felelősségvállalásra. Így mind a fiatalkorúak alkoholfogyasztásának megelőzése, mind pedig a Bőcs környékén élőkkel folytatott társadalmi párbeszédben sikeres programokat hajtott végre. A 2008-ban elindított “18 Igen” elnevezésű kampányban a szülők, illetve a vendéglátásban dolgozók figyelmét igyekeznek felhívni arra, hogy a sör a felnőttek itala. A “Sörfőző a szomszédom”, társadalmi párbeszéd programjának keretei között pedig kiemelt hangsúlyt fektet a cég a Bőcs környékén élőkre mind környezeti, mind szociális szempontból. Ez utóbbi projekt keretében tavaly jelentős társadalmi összefogással elkezdődött a település határában lévő, korábban a gyár által használt 26 hektáros földterület rekultivációja. Erre több tízmillió forintot költ a társaság.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.