Nőtt a Henkel bevétele és profitja a második negyedévben

A fogyasztási- és vegyicikkgyártó – termékpalettája a Persil mosóportól a Pattex ragasztón át a Fa termékekig terjed – bevétele 1,6 százalékkal 3,95 milliárd euróra nőtt az időszakban, az árfolyamhatásoktól megtisztítva 6,3 százalékos volt a növekedés. Üzemi eredménye 27,5 százalékkal 357 millió euróra javult az egy évvel korábbihoz képest, míg adózott eredménye 366 millió euróra emelkedett, az egy évvel korábbi 273 millió euróról. Az elemzők 4,03 milliárd eurós forgalmat, 482 millió eurós üzemi eredményt és 316 millió adózott eredményt vártak. A Henkel most 5 százalék körül valószínűsíti idei szerves forgalomnövekedését, az eddigi 3-5 százalék helyett.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.