Kommunikációs kampányt indít a Miniszterelnöki Hivatal

A munka része a kapcsolódó szolgáltatások – így médiatervezési és –vásárlási, reklámügynökségi- és PR szolgáltatások – elvégzése is. A feladat a bruttó 200 millió forintos keretösszeg kimerüléséig vagy 2010. június 30-ig tart. Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt két évben a médiatervezési és médiavásárlási szolgáltatásokból származó forgalma – évente – elérte a nettó 200 millió forintot, a kreatív ügynökségi szolgáltatásból származó forgalma pedig elérte az évi nettó 50 millió forintot, továbbá a PR-tevékenységből származó forgalma mindkét vizsgált évben – ugyan csak évente – elérte a nettó 25 millió forintot. Referenciaként – egyebek mellett – be kell mutatni legalább évi 3 darab, egyenként legalább nettó 50 millió forint értékű márka-kampányt, és évente legalább 1 darab, egyenként legalább nettó 150 millió forint értékű médiatervezési, médiavásárlási szolgáltatást. Az ajánlattételi határidő augusztus 28. A Miniszterelnöki Hivatal a kiválasztott jelentkezőket szeptember 17-ig értesíti. Ezután kerül sor a második fordulóra, ahol az ajánlatokat tárgyalással véglegesítik. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, legnagyobb súllyal a dokumentációban megadott televízió csatornákon, a 18+ célcsoporton mért, 30 másodperces közlemény ára esik latba.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.