Marketing stratégiát váltott a FATOSZ

A korábbi évekből ismert Vidéki Vendégváró elnevezésű szálláshely katalógust is webkatalógus formában jelenti meg az idén a FATOSZ. A kiadvány régiónként a falusi turizmushoz kapcsolódó vidéki-falusi turisztikai látnivalókat, nevezetességeket mutatja be, amelyhez linkeken keresztül kapcsolódnak az adott régió nemzeti parkjai, tájházai, borvidékei, hagyományőrző és gasztronómiai programjai. Az új webkatalógus lapozható, nagyítható és oldalanként is kinyomtatható. A katalógus a FATOSZ honlapja mellett a megyei szervezeteinek és a Tourinform irodák honlapjain, továbbá a szövetség Facebook oldalán is elérhető. Az Országos Falusi Eseménynaptár, amely vidéki-falusi, folklór, gasztronómiai rendezvényeket népszerűsít már most is hozzáférhető az interneten. Korábbi adatok szerint mintegy 7.000 falusi vendéglátással foglalkozó vendéglátó van Magyarországon, közülük mintegy 2.000 a FATOSZ tagja. A falusi turizmus a magyar turisztikai piacból becslése szerint mintegy 5 százalékkal részesedik. A magyar turisztikai ágazat árbevétele évente mintegy 1.000 milliárd forintra tehető.

Vélemény, hozzászólás?