Bormarketinges javaslatokat vár az AMC

Az AMC a felhívásban emlékeztet arra, hogy széles körű társadalmi és egyben kormányzati elvárás a magyar bor piaci pozícióinak javítása. Ezért az újjáalakult Bormarketing Bizottság a jövőbeli programját széles körű szakmai és civil összefogás segítségével kívánja összeállítani. A bizottság legközelebb a tervek szerint a vélemények összegzése után, december 14-én ül össze, s a javaslatok alapján kialakítja a bormarketing stratégiát – mondta Simon Péter, az AMC igazgatója. Az AMC javaslatot vár például a magyar bor bel- és külpiaci értékesítésének támogatására, a borok korszerű kereskedelmi módszerekkel való terjesztésére, a magyar borok exportképességének növelésére, illetve a termelők, kiemelten a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítésére, illetve versenyképességük javítására. Kiemelt érdeklődéssel várja az AMC a külföldi és belföldi vásárokon, kiállításokon való részvétellel kapcsolatos javaslatokat, valamint az üzletember találkozók, áruházi akciók szervezésére irányuló ötleteket, javaslatokat. A javaslatokat az AMC honlapján regisztrálva, illetve e-mail-ben lehet elküldeni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.