Magyar termékbemutató a berlini Metro áruházakban

A társaság közleményében emlékeztet: az idén Magyarország partnerállamként jelenik meg a berlini Nemzetközi Zöld Héten (Grüne Woche, IGW). A német fővárosban lévő Metro áruházakban a magyar termékek bemutatása is segíti a magyar termékek ismertségének növelését a német vásárlók körében. Gráf József földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter – aki jelen lesz a Grüne Wochén – látogatást tesz egy berlini Metro áruházban, és találkozik Harald Fraszczakkal, a Metro Cash and Carry Németország vezérigazgatójával. A Metro az akció keretében jellegzetes magyar élelmiszeripari termékeket mutat be a német fővárosban, a figyelmet az egyedi élelmiszerexport-kínálatra és gasztronómiára irányítva. Az árubemutatón a hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül. Így a magyar heteken az üzletek éttermeiben megjelennek majd olyan magyar ételkülönlegességek, mint a lecsó, a palacsinta, illetve a csípős paprika. A Metro Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez. Anyacége, a METRO Cash & Carry International a német központú METRO Csoport egyik értékesítési divíziója, amely a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja. A METRO Cash & Carry jelenleg 29 országban van jelen, több mint 650 áruházzal. A foglalkoztatottak száma világszerte 100,000 munkavállaló. A vállalat 2008-ban 33.1 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A METRO vállalatcsoport 300,000 alkalmazottat foglalkoztat, és 32 országban 2200 üzlettel van jelen a világ kereskedelmében, 2008-as árbevétele elérte a 68 milliárd eurót. A csoport jó teljesítménye az egyes önállóan működő értékesítési láncokon alapul; a Metro/Makro Cash & Carry mellett a csoport tagja a Real hipermarket lánc, a Media Markt és Saturn -amely európai piacvezető a szórakoztató elektronikai kiskereskedelemben-, valamint a Galeria Kaufhof áruházak. További információ a csoportról a www.metrogroup.de honlapon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.