Magyar termelők az Auchan áruházakban

Az Agrármarketing Centrum idei marketingprogramjának több mint kétharmadát teszik ki a belföldi programok. Ezek azt célt szolgálják, hogy a belföldi élelmiszerek kiskereskedelmében a magyar termékek aránya közelítsen a 80 százalékhoz. Az intézmény keresi a lehetőséget a magyar termékek mind szélesebb körű áruházi úgynevezett belistázására, illetve további kampányokkal kívánja felhívni a magyar árukra a fogyasztók figyelmét. A megvalósítást szolgáló lépések egyike a mostani akció, amelynek ideje alatt hat – a budaörsi, a soroksári, az óbudai, a dunakeszi, a székesfehérvári és a kecskeméti – Auchan áruházban 200 magyar termék részére – elsősorban friss áruknak – biztosítanak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál. Emellett a május 7-én és 8-án között kültéri mini-fesztiválokon az áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, hanem házi rétest, kürtöskalácsot, lekvárokat, pálinkát, borokat és sajtokat is kóstolhatnak, vásárolhatnak az érdeklődők. Pál József, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója korábban elmondta: a nehezebb gazdasági körülmények miatt csökkent az AMC idei – a programokra fordítható – költségvetése, 1 milliárd forintra a tavalyi 1,2 milliárd forintról.

Vélemény, hozzászólás?