Marketing csomag a virágkereskedelem fellendítésére

Sum István 300 milliárd forintra becsüli a dísznövényforgalmat Magyarországon, amely szerinte jelentősen növekedhet, hiszen egy főre vetítve a németek ötször, a hollandok tízszer annyit költenek évente virágra.

Összesen 200 kisbolt örülhet

A társaság a vele kapcsolatban lévő 200 kis bolt részére állította össze a forgalom élénkítését célzó marketing-csomagot. Ebben a virág ismertető szórólapok terjesztése, a vevővel a személyesebb hangvétel kialakítása, virágkötő továbbképző tanfolyamok indítása, nagyobb ünnepekre különféle akciók szervezése szerepel. Példaként említette a szakember a több megye óvodáiban szervezett vetélkedőt, amelyben a kicsinyek által készített rajzokat ingyen adott felnevelésre alkalmas mini növényekkel jutalmazták.

Három hónap alatt 15-20 százalék plusz

Az első tapasztalatok szerint a marketing csomagot igénybe vett, az első országos minőségi virághálózat alapját jelentő 40 bolt döntő többségében 3 hónap alatt 15-20 százalékos forgalomnövekedést könyvelhettek el. Most a társaság a többi partner kis üzletnek is felkínálja a lehetőséget a csatlakozásra és a marketing munkában különböző kedvezmények biztosításával a törzsvásók körének kiszélesítését készíti elő – hívta fel rá a figyelmet Sum István. A nagykereskedelemre berendezkedett Sum és Társa Kft. 1 millió forintos alaptőkével 1989-ben alapult. Az ez évi terv szerint a tavalyi 680 millió forintos forgalom megismétlése a feladat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.