Megújult Call Center az MVH-nál
A jelenleg működő és a korábbi rendszer közötti alapvető különbség az, hogy a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg a Call Center. A hívások mindig a központba érkeznek és amennyiben szükséges, úgy azokat továbbítják a kért megyei kirendeltségre. Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszol. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást. További változás, hogy idén már nem működik a hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben. A hamarosan induló elektronikus egységes kérelem beadásának időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről, a megújult Call Center ebben is segítséget nyújt – tartalmazza az MVH közleménye
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.