Negyvenöt magyar kiállító az idei Anugán

Idén összesen 45 magyar vállalat mutatja be majd kínálatát az árumustrán. Tizennégy magyar kiállító önállóan jelenik meg az Anugán. Többségük a húsipari feldolgozókat képviseli. További 31 cégnek az FVM Agrármarketing Centrum (AMC) biztosít lehetőséget, hogy az állami pénzeszközökből finanszírozott három nemzeti standon népszerűsítse termékeit, az általános, a bio- és mélyhűtött árukat bemutató csarnokokban. Az értékesítési lehetőségek bővítésére az Anugán üzletember találkozókat is szerveznek: „Találja meg jövendőbeli üzleti partnerét!” mottóval a nyíregyházi székhelyű Primom Vállalkozásélénkítő Alapítvány főleg kis- és közepes vállalkozásoknak teszi lehetővé, hogy bővítsék kapcsolataikat. A rendezvényt az Enterprise Europe Network szervezi, amely több mint 40 országból 600 vállalkozást fog össze. A tervek szerint az Anuga keretprogramjának rendezvényein magyar szakemberek is tartanak előadásokat. A vásár látogatói részt vehetnek többek között a döntéshozók szakmai csúcstalálkozóján, a felnőttek élelmezéséről, továbbá az egészséges és funkcionális élelmiszerekről szóló konferencián. A szervezők szerint valószínűleg nagy lesz az érdeklődés az italtrendek fóruma iránt is, ahol a különböző országokból érkezett szakemberek ismertetik piaci tapasztalataikat. A vásár rendezői a világ minden tájáról mintegy 160 ezer üzletembert várnak az idei Anugára, amelyre száz országból hatezer kiállító jelezte részvételét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.