A Szentkirályi segít a szabolcsi viharkárosultakon

Míg a P&G nemzetközi vállalat az afrikai szomjazó gyerekeket juttatja tiszta ivóvízhez, addig a hazai piacvezető ásványvízmárka a magyarországi jégviharok károsultjait segíti Szentkirályi ásványvízzel. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Procter & Gamble Magyarország egyaránt elhivatott támogatója a rászorulóknak, és évek óta igyekszik a saját lehetőségeihez mérten adományokkal segíteni.  Az afrikai országokban folyamatosan keletkező és fennálló problémák sajnos több évtizedre vezethetők vissza. Nem feledkezhetünk meg róluk, hiszen nem csupán a szegénység és a rengeteg járvány az, ami veszélyezteti az ott élőket, hanem a biztonságos ivóvíz hiánya is. Az afrikai gyermekeket most bárki támogathatja a programban szereplő Aqua kollekció termékek bármelyikének megvásárlásával, mert a P&G minden egyes termék után egy afrikai gyermek egyheti ivóvizét biztosítja a CSDW Alapítvány segítségével.

Egy kamionnyi adomány

A magyar természeti kincset palackokba töltő Szentkirályi Ásványvíz Kft. évek óta kiemelten kezeli a hazai – főként vízzel kapcsolatos – segítségre szoruló területeket: néhány éve az esztergomi vízszennyezések során és a miskolci csatornarendszer fertőződésekor ásványvizet küldött a városba, minden évben támogatja az árvízkárosultakat, valamint vizet osztott a Vörös Kereszttel karöltve a kánikula nehéz napjaiban. A Procter & Gamble afrikai gyermekek ivóvízellátásának megkönnyítésére indított kampánya mellé a Szentkirályi úgy csatlakozott, hogy Magyarországon, a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében nemrég bekövetkezett természeti katasztrófa károsultjait és ez elhárításban dolgozókat egy kamion ásványvízzel segíti. Az adományt elsősorban a helyi tűzoltóság és szociális intézmények kapják, a közel 22 ezer liter Szentkirályi elosztásáról pedig a megyei közgyűlés elnöksége gondoskodik.

„Minden segítség jól jön”

„A híradásokban hallottuk, hogy Szabolcsban a – korábban soha nem tapasztalt – jégvihar milyen károkat okozott a lakóingatlanokban, a mezőgazdaság területén és egyéb anyagi javakban. Tisztában vagyunk azzal, hogy a lakossági ivóvíz ellátás közvetlenül nem került veszélybe, de tudjuk, hogy ilyen helyzetben minden segítség jól jön. Vállalatunk, mint tisztán magyar vállalkozás, különös empátiával kezeli a hazai családokat érintő tragédiát. Ezért a nyári melegben egy jelentősebb mennyiségű ásványvízzel járulunk hozzá a kárelhárítók értékes munkájához és a rászorulók napi gondjainak enyhítéséhez” – mondta Matus István, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. operatív vezérigazgatója.

A cégről (www.szentkiralyi.hu):
A Szentkirályi Ásványvizet 1994 óta forgalmazzák Magyarországon. A sokáig veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar jelentette: szénsavmentes kategóriában a legjobb külföldi ásványvíznek járó díjat kapta meg. Ennek is köszönhetően 2005 tavaszán Magyarországon a szénsavmentes ásványvízpiacon az értékesített mennyiség alapján lett piacvezető, ugyanezen év őszén pedig az összes értékesített mennyiség alapján jutott a hazai eladások csúcsára – a piacvezető márka címmel azóta is büszkélkedő márka. A fogyasztói hűség bizonyítékaként, számos más díja mellett (Foodapest, Arany Tallér, Szent Miklós Emlékérem) 2006 után 2007-ben is elnyerte a Reader’s Digest Legmegbízhatóbb Márka díját.

Vélemény, hozzászólás?