Innovációs menedzser a GFK-nál
A 34 éves, közgazdász végzettségű szakember a diploma megszerzése után Reklám- és BTL-ügynökségeknél szerzett szakmai tapasztalatot, majd több évig dolgozott Magyarország vezető magazin és internetes kiadójánál, a Sanoma Budapest Zrt.-nél online marketingmenedzserként, ahol a kiadó online termékeinek marketing tevékenységét felügyelte és irányította.
A GfK Hungária az újonnan létrehozott pozícióval innovációs és termékfejlesztési folyamatait kívánja erősíteni. Sári Péter főbb feladatai közé tartozik a termékfejlesztés területén a vállalat márkázott termékeinek piaci bevezetése, portfolióbővítés, innovatív adatfelvételi eljárások és kutatási módszerek kidolgozása és alkalmazása, valamint a vállalat digitális stratégiájának kidolgozása és megvalósításának támogatása.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.