Megduplázódott a Generali-nál a kárbejelentések száma

Kedden 10 óráig összesen 2.280 kárbejelentés érkezett a biztosítóhoz. A becsült kár összege 354 millió forint. A legtöbb kár – összesen 1.600 – a vihar miatt keletkezett, 40-et a villám, 640-et pedig a felhőszakadás és árvíz okozott. A Generali folyamatosan, több csatornán fogadja a kárbejelentéseket, így a személyes ügyfélszolgálatokon és a Generali TeleCenteren keresztül. A 48 órás kárbejelentési kötelezettséget pedig a rendkívüli helyzetre való tekintettel meghosszabbította két hétre, hogy minden ügyfelének legyen ideje a kárrendezésre. A kisebb, 50 ezer forintot meg nem haladó károk esetében pedig telefonos kárrendezést lehetőséget is biztosít – közölte a biztosító, hozzátéve: a Generali a szerződésben foglaltak szerint téríti a biztosítottak kárait.

Vélemény, hozzászólás?